Door op "Alle cookies accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons Privacybeleid voor meer informatie.

Kan ik mijn documenten automatisch doorsturen naar Accountable?

In veel boekhoudpakketten kun je via een persoonlijk e-mailadres je documenten doorsturen. Zo worden je facturen en creditnota’s vlot toegevoegd aan je boekhouding.

En bij Accountable kan dit ook! Daar heb je geen persoonlijk e-mailadres van, wel een algemene e-mailadres waar je je facturen en creditnota’s naar kan doormailen.
Accountable gaat dan, op basis van jouw persoonlijke e-mailadres, ervoor zorgen dat de documenten goed in je profiel terechtkomen. Zo kan jij het verder opvolgt. Handig, toch?

Hoe doe je dit precies?

Bij ‘Boekhouding & Integraties’. Daar kan je ervoor kiezen documenten - je facturen en creditnota’s dus - automatisch door te sturen naar je boekhoudpakket.
Daar vul je het algemene e-mailadres van Accountable in, inkomsten@accountable.eu of revenue@accountable.eu. Dat is stap 1.
Volgende stap, je persoonlijke e-mailadres invullen waarmee jij je Accountable-account hebt aangemaakt in het extra veld. Dit e-mailadres wordt in de onderwerpregel toegevoegd wanneer wij je documenten automatisch doorsturen naar Accountable. Zo komen deze direct bij de juiste persoon terecht, jij in dit geval.
Klaar, alles ingevuld? Top! Dan worden je nieuwe facturen/creditnota’s meteen naar hen verstuurd bij het aanmaken ervan.

En lees je graag hoe dat in zijn werk gaat, eenmaal je factuur geïmporteerd is in Accountable? Dat doe je hier. Zij leggen je het tot in de puntjes uit!