Door op "Alle cookies accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons Privacybeleid voor meer informatie.

Meerdere contactpersonen bij een klant, hoe werkt dit?

Heb jij dat ook al eens voorgehad? Samenwerken met een organisatie die voor elk project een andere contactpersoon heeft? En maakte jij ook voor elke contactpersoon een ander klantprofiel aan?

Herkenbaar, maar die tijd is zo passé.
Tijd om terug de bomen door het bos te zien! Per organisatie kan jij meerdere contactpersonen toevoegen, met elk hun eigen contactgegevens. En beter nog, per contactpersoon kan jij zelf meerdere ontvangers toevoegen. Te snel?
Wel, bij het aanmaken van een nieuwe klant, organisatie, maak je een contactpersoon aan. Dat is het begin.
Heb jij voor dezelfde organisatie, nog een andere contactpersoon, voor bijvoorbeeld een ander project? Dan kan je in de tab ‘Klanten’ op de drie puntjes klikken naast je klant, en kiezen voor ‘Contactpersoon toevoegen’.
Zo voeg je een volledig nieuwe contactpersoon toe, onder eenzelfde organisatie. Binnen deze contactpersoon vul je de persoonlijke gegevens aan, en naar welk(e) e-mailadres(sen) de documenten mogen doorgestuurd worden.
Goed om te weten, alle extra ontvangers staan in cc van de contactpersoon die je hebt aangemaakt.
Hier tonen we jou stap voor stap hoe je een contactpersoon kan toevoegen:


Aangemaakt? Klaar om te factureren, of een offerte aan te maken! Bij het kiezen van je klant, krijg je de vraag voor welke contactpersoon dit is, als je er meerdere hebt aangemaakt. Heb je voor deze klant maar één contactpersoon, dan wordt deze automatisch geselecteerd. Zo is het meteen duidelijk, en ben je zeker dat alles bij de juiste persoon terechtkomt.