Door op "Alle cookies accepteren" te klikken, gaat u akkoord met het opslaan van cookies op uw apparaat om de navigatie op de site te verbeteren, het gebruik van de site te analyseren en te helpen bij onze marketinginspanningen. Bekijk ons Privacybeleid voor meer informatie.

Wat als mijn opdrachtgever met bestelbonnen werkt?

Als eerste stap informeer je hen dat je via Creative Shelter factureert. Bij een bestelbon is het belangrijk dat deze wordt opgesteld met de juiste gegevens, die van Creative Shelter in dit geval. En waarom? Omdat de factuur dezelfde gegevens bevat.

  • Onze bedrijfs- en bankgegevens:

Creative Shelter BV
Adolf Baeyensstraat 134-F
9040 Gent
België

IBAN: BE53737039800153
BIC: KREDBEBB
Btw-nummer: BE0536.939.936

  • Je voor- en familienaam. 
    Als jij, als uitvoerder van de opdracht, niet op de bestelbon vermeld staat, wordt het voor ons echt speurwerk om te achterhalen voor wie de bestelbon is bestemd.

Eens de bestelbon is aangemaakt, laat je het document mailen naar administratie@creativeshelter.be met jou in cc. Als je de opdracht hebt volbracht, kun je een factuur aanmaken via het platform. Daarbij vermeld je steeds het nummer van de bestelbon in het veld ‘referentienummer’ en voeg je de bestelbon van je opdrachtgever als pdf toe in de sectie bijlage.
Als je de tekst van de bestelbon overneemt, zorg er dan wel voor dat in de algemene beschrijving duidelijk vermeld wordt wat je precies voor je opdrachtgever hebt gedaan (copywriting, grafisch ontwerp, fotografie, ...).
Ontving je een bestelbon van een openbare instelling (stad, autonoom gemeentebedrijf, ministerie, ...)? Lees dan ook dit artikel, daar leggen we de e-facturatie module nog even uit, die hier aan bod zal komen.